Jag gör bara mitt jobb

Kategori: Allmänt

Att lära ut och förmedla en känsla är inte helt lätt. Att lära ut tekniken är inte lätt, att lära ut koordination,taijming, position,kvickhet, balans, kontroll mm mm är inte lätt. Men det är fantastiskt roligt!! Jag älskar mitt jobb och ger allt jag kan för mina elever.
Men tyvärr i den har branschen finns det folk som pratar  skit fast att dom inte har en aning om vad dom pratar om...tyvärr sprider sig ett dåligt och falskt rykte fort här uppe. Jag är en ödmjuk person och kommer fortsätta vara det och jag är trots det också målmedveten utan att vara snobbig, elak eller besserwisser. Jag är bara jag, en snäll, ödmjuk målmedveten och jävligt hårtjobbande kvinna!! 
Jag snackar inte skit om någon utan lägger min energi på mig mina hästar och mina elever! Såklart familjen också 
 
Men det finns folk som är precis tvärtom.....Så har det alltid varit här, är någon bättre än någon annan då jävlar ska vi trycka ner den personen och speciellt om hon/han är yngre. Det finns dom som inte kan ta att en yngre tjej/kvinna faktiskt kan vara duktig!! 
Det gör mig ledsen men om dom har tid att lägga energi på att snacka skit om andra så visst. Men då kan dom ta reda på fakta och inte lyssna på rykten.....
 
 
Älskade Coco som lärde mig otroligt mycket om vad ridning innebär. Tack för den tiden älskade häst ❤ 
 
 
 

Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Stå på dig, Emma. Du är jätteduktig! En tröst är att såna här personer brukar ganska snabbt försvinna då de faller på eget grepp. Men de är ändå tråkigt att de finns och att de inte kan visa glädje när det går bra för andra. Det tar för mycket energi.

    2017-04-12 | 12:45:18
  • Marika säger:

    Fortsätt som du gör och försök att inte bry dig :-)

    2017-04-12 | 22:28:14
  • Carro säger:

    Du är ju världens bästa tränare. Finns ingen som du! Du stöttar, hjälper och bryr dig om alla och deras individuella målsättning och kapacitet och plockar alltid fram det bästa ur alla. Det syns också på allas resultat. Ta inte åt dig av alla haters. Jag genomsyrar avundsjuka. Men vi tror på dig och vet vem du är! <3

    2017-04-13 | 09:40:04
  • Erica säger:

    Hej Emma! Jag känner dig inte men har läst din blogg en tid och är otroligt imponerad av dig. Jag tror att vi är fler som imponeras än de som pratar skit. Hejja dig! Fortsätt att inspirera oss andra!

    2017-04-15 | 09:15:36
    Bloggadress: http://ericastenlund.wordpress.com
  • Vickan säger:

    Jag följer dig å dina hästar en idag Emma, trotts att de va länge sen vi såg eller pratade. Du är en stor förebild vad gäller hästar å träning.. ta aldrig åt dig av skit snack . De personer som pratar är människor som aldrig slitit så hårt för hästar som du å jag. Jag vet exakt hur mycket tid å själ du lägger å de vet jag genom agg bara läsa din blogg. Du är fantastisk Emma!! Å grattis till alla fina framgångar å ditt stall. Stor kram Vickan

    Svar: Å va glad jag blir tack ❤️
    Om Mig!

    2017-04-16 | 21:39:16

Kommentera inlägget här: