Go morgon

Kategori: Allmänt

Eller Go Kväll är det nu!Detta inlägg skulle kommi imorse 
 
Ännu en dag med halka! Varför ska det regna och sen frysa på? Går inte att rida någonstans och det är rena skräcken att åka till ridhuset med lastbilen i halkan. 
Bara att försöka åka och glida ner för backarna. 
 
Jag är inget fan av vintern och har redan stor längtan till sommaren. 
Det positiva med vintern är vinterträningen med hästarna. Att lägga upp en plan och bygga upp dom inför kommande säsong. 
Jag är otroligt nogrann med att bygga mina hästar just under denna period, det är nu man lägger styrkan, och grunden inför nästa tävlings säsong. 
Ska skriva ett inlägg om detta senare samt hur jag tänker i mitt arbete med hästarna 
 
 
 
Ellie 
foto Li Sjöstrand 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: