Fantastiska dagar

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har haft några intensiva dagar, därför dålig uppdatering här😊sorry 
 
Birgitta Kjellin har varit här i 3 dagar och haft träningar hemma på våran gård.
 
Det är otroligt lärorikt att stå brevid och suga in inspiration från en sån fantastisk människa som Birgitta
❤️
 
Dom flesta av mina elever red och jag kollade på alla!! Nu är jag full av inspiration och då blir mitt jobb också så himla roligt!
Birgitta har mycket bra övningar för att komma åt och till ridning. Hennes engagemang är obeskrivlig och hon driver fram allt och ger sig inte förren det kommit igenom!!
 
Jag fick faktiskt lite egna idéer när jag stod brevid, det är så bra att se, höra och bilda sig en uppfattning brevid utan att själv behöva prata.
Jag ska nu ge allt till mina elever för att dom ska "briljera" 😉
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: