Vilken häst jag har

Kategori: Allmänt

Coco kändes helt fantastisk idag. Han har under vintern utvecklas till en lugn, stabil tävlings häst som använder sin energin på rätt sätt. Det är för första gången jag kände att han var påverkbar både på framridningen och på banan. Jag kan bara var så nöjd och stolt över våran utveckling. Det har tagit sin lilla tid men nu känns det som bitarna börja falla på plats mer och mer. Det är en del som fattas ännu men snart så, mer rutin och styrka ska vi ha. 
Skritt piruetterna kostade oss massvis med poäng och blir så sur när jag vet att vi kan men inte får till dom på tävling. Att dra på sig 3:or med 3 domare är kostsamt. Men allt annars kändes bra, vissa saker ska vi hem och finslipa på. 67,9% i en nationell St.George i tufft startfält är jag grymt nöjd med!!!😄😄
 
Älskar min svarta stjärna. Det har inte varit lätt alla gånger, men när känslan är på topp då glömmer man allt slit och bara njuter av att få sitta på denna fantastiska häst
 
Bilder och filmer finns på min instagram (emmamattisdotter)
 
 

Kommentarer

  • http://emilystighall.blogg.se säger:

    Det var lite deprimerande när jag precis lagt ut ett klipp på instagram där jag rider en högeröppna i trav, och sekunden efter lägger du ut ett identiskt klipp. Då såg intemitt lika bra ut längre 😂😰 Ni är så fina!

    Svar: Ha ha
    Om Mig!

    2015-03-15 | 22:16:02
  • Anonym säger:

    Är han fortfarande till salu?

    2015-03-16 | 08:34:43
  • Sofie säger:

    Grattis! Han såg superfin ut på klippen!

    2015-03-16 | 17:56:17
  • Sofie säger:

    Grattis! Han såg superfin ut på klippen!

    2015-03-16 | 17:56:18

Kommentera inlägget här: