Duktiga Sara!

Kategori: Allmänt

 
Sara och Glitter red sin andra MsvC på 64,8%!! jag är så stolt över henne😊
om ni alla visste vilket jobb Sara lagt ner på denna häst!! Blod, svett, tårar och lite till! 
Den hästen har varit långt ifrån lättriden! 
Men jag sa en gång att "när ni väl hittar knapparna och hon börjar slappna av så kommer du ha en sån fin häst!!" 
 
Kommer ihåg en träning när Glitter bara stod på bakbenen och gjorde verkligen allt för att skrämma Sara! Hon har gjort alla dumheter man kan tänka sig, det är inte lätt för en ung tjej att bita ihop och jobba vidare! Men Sara har inte gett sig och nu börjar bitarna falla på plats!!
 
Sara om du läser detta så ska du veta att jag tycker du är grym!!! Och genom den hårda vägen lär man sig också att rida bra! Många kan rida men att kunna rida bra är svårt!!
Din ridkänsla blir bara bättre och bättre!! Och jag säger som jag alltid gör
tänk dig nästa år!!😊
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hon har även haft en mycket bra tränare och förebild<3

    2014-05-19 | 14:26:23
  • Sara säger:

    Emma jag gråter när jag läser detta!! Tack snälla du <3 jag hade aldrig kommit såhär långt utan dig !!! Stora kramar <3

    Svar:
    Om Mig!

    2014-05-19 | 14:40:22
    Bloggadress: http://superdupersara.blogg.se

Kommentera inlägget här: