73,3%

Kategori: Allmänt

Och en 2:a plats blev det för Coco i årets första start!Han var överladdad och hoppade omkring och for var ett projekt innan jag ens kom upp i sadeln! Han lugnade iaf ner sig när jag väl kom upp på honom men lyssnade ingenting på mig!
 
Själva ritten var inte den bästa vi gjort, jag kom aldrig till ridning och det var svårt att göra allt så bra som vi kan! Galopp programmet kändes iaf ganska ok! Men lägsta nivån har vi höjt rejält!😊
 
Nu tar vi nya tag mot svårare uppgifter! Känns så skönt att första tävlingen är avklarad!!
 
Dåligt med bilder blev det hade fullt upp med att koncentrera mig på Coco
Bästa Elin överraskade mig och kom och tittade på hon lyckades fånga oss på en bild! 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Oj, är det där er lägsta nivå så är det ju verkligen helt otroligt! Har inte läst din blogg förut, men kan ju bli kul att följa vart ni kommer att sluta !

    2014-03-17 | 13:11:16
    Bloggadress: http://horsemarket.se
  • Maria säger:

    Oj, är det där er lägsta nivå så är det ju verkligen helt otroligt! Har inte läst din blogg förut, men kan ju bli kul att följa vart ni kommer att sluta !

    Svar: Va kul att du börjar läsa min blogg, ska göra mitt bästa för att göra den läsbar....ha ha :)
    Om Mig!

    2014-03-17 | 13:11:16
    Bloggadress: http://horsemarket.se
  • Ingela säger:

    Grattis!!!
    Du har en riktigt bra blogg, jag kommer att följa dig framöver. Du skriver om både ris och ros i hästlivet och att man inte behöver va miljonär för att bli bra. Och BRA är du och dina fantastiska hästar. Lycka till, och kämpa på!! Kram.

    Svar: Å gulliga du Tack så mycket!! :)
    Om Mig!

    2014-03-17 | 20:32:02

Kommentera inlägget här: