Bollnäs Dag 1

Kategori: Allmänt

 
 
Idag fick Chanel komma ut på tävlingsbanan igen. Jag såg fram emot dena tävling jätte mycket för Chanel har verkligen känts bra!

I första klassen red vi 6-års programmet och hon gick verkligen så bra och jag kände för första gången att jag var riktigt nöjd med ritten. Men domarna var inte riktigt på min sida, så vi slutade på 69,8%. Jag kan inte riktigt förstå, har kollat filmen 10 gånger och undrar verkligen vad som va fel, men men.
 
I nästa klass startade vi Msv B:4 ganska svårt för en 6-åring men jag kände att jag vill upp och känna på dessa program för att vi ska lära oss. Hon kändes jätte fin och när det var min startid och jag skulle in på banan var det försenat 8 min och där försvann orken. Det gick väldigt bra fram till det sista bytet där missade vi allt och fick en nolla, med koff 2 så kostade den missen segern, även betyget före och efter blev inte så bra då vi tappade lite fokus. men men bara att ta nya tag och komma igen starkare nästa gång
 
Nu laddar jag om för imorgon är det Cocos tur.
 
 
Finaste Chanel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: