Vilken känsla

Kategori:

 
 
Vilken känsla det var att rida i Falsterbo! Jag är jätte nöjd med våran prestation trots lite missar slutade vi på 63,6% det började med att Chanel bytte på medelinjen i inridningen ingen bra början. Efter det stod emot lite i första ökningen för hon såg en blomma. Sen fick vi till fina öppnor å slutor bla en 8 på höger slutan.
sen var det medelinjen igen och där byter hon innan enkla bytet...inte bra. I galopp programmet där vi brukar vara sämst gick det ganska bra, alla bytena satt och hon kändes jätte bra. 
 
Nu ser vi framåt mot nästa mål, och det vi ska jobba med är mer rutin och självkänsla!! det känns så bra när jag hittat en super bra tränare som jag vet kan hjälpa mig med allt! Birgitta hjälpte mig på framridnigen och det kändes jätte bra. Hon ger mig verkligen förtroende och hittar exakt rätt saker. 
 
Bilder kommer när vi kommit hem.

Kommentarer

  • Kristina Stina Haglöf säger:

    Åh va roligt att höra. Grattis, grattis!!! Det är ju en jätte prestation att ta sig dit. Du ska få en kram när vi ses....:)

    2013-07-10 | 23:10:40

Kommentera inlägget här: