Omega Alpha

Kategori: Allmänt

Jag har fått förmånen att prova olika kosttillskott från Omega Alpha.
 
Omega Alpha är ett kosttillskott som är baserat på endast naturliga hälsoprodukter och är just nu Kanadas mest sålda varumärke. 
Alla produkter utvärderas kliniskt av herbalists, apotekare, veterinärer, läkare och naturläkare för bästa resultat. Vi har nu fått hit detta fantastiska varumärke och jag är redan helt såld på dom produkter jag testa på mina hästar. 
 

I deras sortimentet finns bl.a 3 olika tillskott för luftvägsproblem, flera produkter för mage-tarm, även  ledmedel, hormon-balans, immunförsvar, avgiftning samt produkter för muskelåterhämtning och muskel-uppbyggnad, uthållighet och prestation.

 

Chill

Gör hästen mer lugn och fokucerad på sin uppgift utan att ta bort energin. Jag är mycket positiv till denna produkt och mina hästar känns mer koncentrerade på mig och mindre på omgivningen. Den tar bort den "dåliga" energin samtidit som den behåller den "bra" energin. stort +

 

 
 
 
 
 
 
Energi och återhämtning 
 
 
 
Denna använder man efter en prestation för att hjälpa musklerna att återhämta sig.
 
 
 
EnduraGin hjälper hästen att förbättra prestationen genom att den hjälper till att behålla styrkan och uthålligheten samt återställer energi nivån. 
 
 
För att ge lite extra energi inför en prestation så är denna suverän!! 
 
 
 
Biotic8 tillsammans med Gastra Fx är mycket bra för stressade magar. 
Hjälper stressade hästar att bli lugn i magen. Håller nu på att provar detta på Coco så återkommer med ett utlåtande :)
 
 
 
 
Inför resor finns RegenderEQ
Hjälper till att behålla en bra energinivå före/under och efter resor. Vilket medför att hästen äter och dricker bättre
 
 
 
För att beställa eller få mer info kontakta Annette. 
 072-859 03 50
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: