Vinst

Kategori: Allmänt

Coco fick rasta av sig på tävlings banan idag. Det brukar gå hur som helst första tävlingen på året, och nu var det hela 6 månader vi tävlade sist. Jag var nervös men när jag kom upp i sadeln och kände hur lugn och fin han kändes, blev jag också lugn. Jag var beredd på att han skulle vara ett monster på framridningen, men så fel jag hade.
Tror minnsan han vuxit upp.  
 
Jag åkte till Enskede och red en st George och vi lyckades rida hem segern på 71,3%!! 6% till 2:an med 35 startade stockholmare. 
Wow va härligt det var att rida, grät lite efter ritten för att jag var så lycklig. Han är och kommer alltid vara min Cocobello☺️❤️🌟 
Av en domare fick vi 74% och bla en 9 på gångarter 
Så stolt över honom som verkligen gav allt fast att inte styrkan är där helt ännu! 
 
 
Så glad för mitt team ❤️ 
Pappa och Elin var med och stöttade idag 
 Fina kommentarer 
 

Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Stort Grattis, måste kännas fantastiskt!

    2016-03-26 | 12:38:53

Kommentera inlägget här: