Hästbytar dag med teamet

Kategori: Allmänt

Jag är så glad och stolt över alla mina elever som kan sätta sig upp på en ny häst, läsa av hästen och använda sina verktyg. Är också riktigt stolt över hästarna som bara gör allt dom "nya" ryttarna ber om. 😊 Nyttigt för "matte" att se hur sin häst reagerar, när det blir rätt och fel får man en annan känsla när man "ser" hur det ser ut. 
 
Vi i utvecklingsteamet har haft en fantastisk dag och jag hoppas alla har fått med sig nya verktyg.  
Nu kör vi hardwork mot 2016 års mål!!! 
 
Teamwork är så viktigt, ett bra team kan vara det som tar dig till toppen! Min bästa vän Elin som kämpar och vill mycket hon är alltid med, lyssnar, analyserar och snappar upp, hon hjälper mig med allt på vägen till min dröm. Jag försöker ge tillbaka till henne av det som jag kan och ska hjälpa henne till sina drömmål. 
Det gäller att ge och ta, vara snälla och stötta varann då kommer man längst❤️😊
Vill göra allt jag kan för att mina elever ska nå sina mål. 
Jag är alltid lika glad som dom när det går bra och dom hittat den där känslan dom letat efter kommer. 
 
Älskar mitt jobb ❤️
 
 

Kommentarer

  • Elin Haglöf säger:

    Det är tack vare dig som ordnar och fixar som vi får vara med om allt det roliga i dressyrvärlden. Och vilka fina ord... blir alldeles tårögd.. Du är bäst! Tillsammans är vi alltid starka! <3

    2016-01-30 | 17:35:37
    Bloggadress: http://elinhaglof.blogg.se/
  • Stina säger:

    Ni är bara bäst. Från noll till dit ni är idag, wow...... Älskar er båda. Å de ska du veta Emma, jag har utvecklas otroligt mycket som staketryttare....he he he......

    2016-01-30 | 18:36:04

Kommentera inlägget här: