Galna hästar

Kategori: Allmänt

Idag hade jag tänkt att åka till ridhuset, eftersom det skulle vara varmare ute. Dock visade termometern -25 och lastbilen startade inte. Fick bli en snöpulsnings pass på Federation på åkern. Han var väldigt laddad så jag höll på att hamna i backen.... Han visade cirkus konster som att stå på bakbenen och vifta med frambenen, som inte matte tycker är lika kul, och efter det komma med bockningar. Blev en hel del trav där han fick lyfta på bogarna ordentligt, galoppen blev bara några varv eftersom jag satt rätt löst.
 
Coco ska skrittas och även han visade saamma konster, kan lova att jag inte tyckte det var så roligt att ha en stor svart häst över mig totalt överladdad. 
Men men imorgon ska det bli mildare så då ska båda få rasta av sig i ridhuset. 😉 
 
I -25 var jag helt svettig efter 2 timmar med dessa individer 😂
 
Dagen fortsatte med träff med mitt team Dala Dressage. Hade 3 träningar och dom tappra tjejerna kämpade på i kylan och gjorde fina pass på sina hästar. 
Efter det samlades vi hemma hos mig och pratade målsättningar, tävling/träning och massa annat kul. 
Vi är sånt härligt gäng och jag tror vi alla är laddade för 2016!!! 
 
Sara och Glitter
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: