Detta visste ni inte om mig

Kategori: Allmänt

Jag är hela 158 cm!  
Visst kan man rida en häst på över 175 trots att man är liten 
 
 
Jag har ridit SM i Fälttävlan 2 gånger😊
 
 
Jag har jobbat på Gränsbo Stuteri i 2 år! 
 
När jag ska tävla tänker jag igenom programmet minst 1000 gånger under kvällen/natten innan jag ska tävla. Nervös??? 
 
Måste äta choklad! Helst varje dag🙈
 
Min svanskota gick av när jag födde barn....aj trodd aldrig jag skulle kunna sitta i sadeln igen, men som tur var läkte det. 
 
Jag har mani på att sopa stallgången och vika täcken. 
 
Jag har ridit in ca 40 unghästar alla helt olika 😉 Dock har jag slutat vara självmords försöks ryttare nu förtiden. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna E säger:

    Det här blogginlägget var precis vad jag behövde läsa nu när jag precis mätt min 2-åring till 164 cm och jag själv är 163 cm.. Tack så jättemycket, hoppet om vår framtid ihop kom tillbaka! 😀

    2016-02-10 | 21:26:49

Kommentera inlägget här: