Torsdag

Kategori: Allmänt

En helt vanlig Torsdag, lite gråmulet men helt ok dag ändå. 
Började dagen med det vanliga, uttag av hästar och mockning av boxarna. När stallet är klart åker jag hem och går med hunden (om inte sambon är hemma) sen väcker jag min dotter, som alltid är så trött på morgonen.
Fixar henne klar för dagis och kör iväg henne dit.
 
Idag var det Cocos tur att börja (som dom flesta dagarna ) Jag red ut honom en sväng i skogen, han skötte sig fint och var snäll tjoho trodde aldrig jag skulle kunna skriva det☺️ Sen tog vi lite galopp jobb på banan där jag bara kollade av att han mellan hjälperna. 
 
Efter Coco tog jag en tur på Be Be (5-års fuxen) 
 
Sen var jag tvungen att åka iväg och handla, eftersom det var helt tomt i kylskåpet. Handla är inte någon favorit sysselsättning direkt. Det tar tid och kostar pengar och alltid glömmer man nåt. 
 
Hela em och kvällen har jag haft träningar och nu äntligen hemma. Älskar verkligen mitt jobb, att träffa alla Goa, glada elever och se hur dom alla utvecklas💪🏼😊
 
Coco älskar sin massage "vante" Det bästa som finns tycker han 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: