Tacksam

Kategori: Allmänt

Jag är så otroligt tacksam för mina sponsorer och samarbeten utan er skulle detta inte vara möjligt för mig. 
Tack för 2015 och ser fram emot fortsatt bra samarbete 2016 
 
 
Först och främst vill jag tacka Norells Hästsport som stöttar mig och hästarna väldigt mycket med allt från kläder åt mig, täcken till hästarna, sadlar och allt som har med våran utrustning att göra. ❤️
 
 
Dalviks Kvarn har också en stor del i våran satsning. Dom sponsrar med foder från Fibergi.
Det betyder så mycket. Varmaste tack till er❤️
 
 
Twins Trading och Mekonomen i Borlänge som är proffs på sånt som jag inte har någon koll på alls, nämligen bilar/lastbilar. Dom ser till att bilarna får service och är det problem så fixar dom det.! Så tacksam❤️
 
MaxiRice som sponsrar Cocu med detta fantastiska tillskott  
 
Yes Box är ett nytt samarbete som ska bli spännande, dom gör som dom flesta vet, spån. Vi fick hem en hel transport full med värdefull kutterspån. Tack❤️
 
 
Jag har fått äran att vara delaktig i Team Tmac, där vi är ett gäng tjejer som tävlar både hoppning/dressyr. Tmac bidrar med anmälningsavgifter. ❤️
 
Equito och design by kiiwi är samarbeten som jag hoppas kan utvecklas mer under 2016
Equito har fantastiska produkter till bra priser👍🏼
 
 
 
Och så klart min fantastiska fotograf Li Sjöstrand
Tack för alla underbara bilder❤️
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: