Planering fram till hösten

Kategori: Allmänt

Coco ska tävla två tävlingar till, sen får han ett uppehåll till slutet av juli. 
Planen är att rida lag SM på Strömsholm nästa helg och intermediaire kuren i Sundsvall helgen därpå. Sen blir det vila från tävlingar och mer träning och fokus på att lära in GP rörelser för att sen under vintern kunna bygga upp styrkan. Det blir alldeles för mycket att lära in alla svåra rörelser samtidigt som vi ska kunna rida bra program i Psg och Inter 1, det blir som en gröt i huvudet på mig och jag tappar min ryttarkänsla, och då kan jag inte heller utbilda Coco på rätt sätt. 
 
My Love 
foto: Li Sjöstrand 
 
 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Jätte fin häst och trevlig blogg!! För mig bara skriker det inspiration då jag verkligen drömmer om att komma långt inom dressyren. Har alltid varit hoppryttare innan men började för ca ett år sedan rikta in mig mer på dressyren och nu är jag fast! Kram Felicia

    Svar: Va glad jag blir tack!!!
    Om Mig!

    2015-06-05 | 19:33:29
    Bloggadress: http://dressageduo.blogg.se

Kommentera inlägget här: