Mina elever levererar

Kategori: Allmänt

Vilken helg det varit, full av prestationer!!
Igår red Lena sin Fair Me till en seger på fina 66% i deras absolut första start tillsammans. Idag tog Elin, min kära vän,hästskötare och andra hälft en fin andra placering med Molle i LA:4 på 67,7%!!!
Tina och sin 20-åriga gamla fältävlanshäst slog till och vann LB:3 på 70%!! Heja heja
Sara och Glitter blev 2:a i MsvC. 
 
På ponny sidan red duktiga Emma Ek och super fina Tic Tac två godkända FEI program på nationell nivå. Emma G och Daisy vann sin klass i Gävle en LAP:1 på fina %
 
Stort grattis till allihopa och ni andra duktiga som tävlat denna helg, jag är så glad och stolt över er och som jag alltid säger TÄNK OM 1 ÅR😉😉😉
 
Nu laddar vi om till en ny tränings vecka 
Jag är laddad mot nya mål med er är ni det??
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: