Små små ord som ger så mycket!

Kategori: Allmänt

Efter vår ritt i söndags var det så mycket känslor! Jag fullkomligt grät efteråt av både lite ilska, mycket glädje och lättnad.
 
Det kom fram en mycket duktig och erfaren dressyrryttare/tränare/hästutbildare och gav mig så mycket positiv energi!! Hon berömde min ridning och tyckte att jag var en duktig hästutbildare som gav mina hästar förtroende och visade Coco på ett mycket bra sätt! Jag blev alldeles rörd av att få höra det och det gav mig så mycket, för det är svårt som liten tjej från Dalarna att hävda sig bland proffsen. 
 
Och jag kan tillägga en sak, Coco är inte som någon annan, blir han rädd går det inte att ta tag i honom som en vanlig häst. 
Men det är också det som gör honom så speciell och han skulle inte passa med någon annan ryttare, jag tror att vi är skapta för varann och när allt väl är där då kommer han vara magisk på tävlingsbanan också! 
Tänk va mycket som hänt på snart 4 år! Det är fantastiskt! 
Men vissa dagar har jag Kunna betala för att slippa honom....ha ha! 
Nu kan inga pengar i världen köpa honom, för han ska hos mig och förhoppningsvis kunna bli en läromästare framöver 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: