Vikten av ett bra team

Kategori: Allmänt

Det är så otroligt viktigt att ha ett bra team med sig i sin satsning. Människor som vet hur man vill ha det på tävling (för då är man inte som man är i vanliga fall, man är så otroligt laddad😉) människor som verkligen vill att det ska gå bra för oss, människor som gör en glad och på bra humör och som ställer upp i bra och dåliga perioder. En bra tränare som man litar 100% på! 
 
 
Jag längtar så till 2016! Detta år har jag ingen press och vi ska sakta men säker klättra oss uppåt i klasserna. 
Federation ska lära sig dressyrstaketen och komma ut på olika ställen. 
 
 

Kommentarer

  • Elin Haglöf säger:

    Du är den där tränaren som jag litar på till 100%!!
    Det är DU som fått oss dit vi är, och jag är så glad att du alltid trott på oss och pushat oss framåt. När ingen annan såg det som DU såg så hjälpte du oss att ta rätt väg. Jag är så glad att få följa din resa till Grand Prix på så nära håll, ska bli helt fantastiskt att stå vid ingången när jag släppt grimskaftet om Cocu och sen bara låta dig göra det du gör bäst... shit!! <3 Love you fina bästa Emma.

    Svar: Å blev alldeles tårögd ❤️
    Om Mig!

    2015-12-22 | 19:39:24
    Bloggadress: http://elinhaglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här: