Mer om tävlingen

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi hela den långa och tråkiga vägen till Värmland och Hammarö! 
Allt för att få rida en Prix st.G inför flyinge! 
Coco var först och han skötte sig helt perfekt på framridningen! Jag rider som vanligt lite försiktigt eftersom jag inte riktigt vet hur han beter sig! Inne på banan blev det ännu mer försiktigt och jag vi visade inte upp det vi kan men jag är fruktansvärt nöjd ändå!! Ett godkänd program med en miss i vart 4:e och och ett missat byte vid C som råkade komma i hörnet istället ha ha! 
Behöver rida ännu fler sånna program för att få in känslan och taimingen!
67% är jag nöjd med och väldigt överens med domaren som jag tycker dömer riktigt bra med bra kommentarer
 
Chanel var fantastisk på framridningen och kändes så bra som hon kan göra! 
På banan kändes det också riktigt bra vissa stunder trav programmet är som vanligt kanon!! Skrittpiuretterna missade vi och en serie annars ganska bra! galopp piuretterna kan bli bättre! 
68% och vinst!!
älskar mina super hästar som med mer styrka och rutin kommer att bli riktigt bra hästar
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du menar att du åker till Värmland och tävlar utan att meddela detta?! NÄE! Det får du allt göra nästa gång :)

    2014-09-08 | 19:17:13

Kommentera inlägget här: