Chanel

Kategori: Allmänt

 

Kommentarer

  • Moffis säger:

    Hej. Hon är ju bara superfin. Bra jobbat Emma!!!!

    2014-09-11 | 21:36:58
  • Simone Möller säger:

    Herregud så fin hon är och du är ju helt otroligt duktig! Kan se er på de riktigt stora tävlingsbanorna snart misstänker jag. Duktiga, duktiga ni!!

    Svar: ❤️❤️ Ååå tack
    Om Mig!

    2014-09-11 | 21:45:35
  • Malin säger:

    Hej!
    Hon är såååå himla fin!! Hur hittade du henne? Varifrån köpte du henne? Vad är det för stam? Så snygg häst!!!!

    Svar: Tack Köpte henne från Heléne Bergström i Norberg som 4 åring
    E.santano-San Remo
    Om Mig!

    2014-09-11 | 22:02:51
  • Sirpa säger:

    Vad fint hon börjar komma upp i fronten!! Bra jobbat :-)

    Kram

    Svar: Ja visst gör hon😊 tack Sirpa
    Om Mig!

    2014-09-11 | 22:20:36
  • Malin b säger:

    Alltså WOW!!!😍

    Svar:
    Om Mig!

    2014-09-11 | 22:25:02
  • Taina på Perfect Sit of Sweden säger:

    Hej Emma! Snacka om att rida med teknik och känsla ... Du är är duktig! 😊👍

    2014-09-11 | 22:28:09
  • Taina på Perfect Sit of Sweden säger:

    Hej Emma! Snacka om att rida med teknik och känsla ... Du är är duktig! 😊👍

    Svar: ❤️ Tack Taina
    Om Mig!

    2014-09-11 | 22:28:11
  • Paulina säger:

    Hej Emma! Jag tycker att dina hästar är otroligt fina och trots att de är så stora är de så uppmärksamma på dig! Jag har en fråga! Jag och min häst är och snuddar på MSV A nu, men det här med piruetter har vi liksom inte börjat med än. Har du några tips på hur jag ska introducera dom? Min häst har ganska stor och lite långsam galopp och kvickheten är något jag jobbar med varje dag!! Hur ska jag tänka? Ska även tillägga att jag aldrig ridit en riktig piruett då jag ganska nyligen gick över till storhäst från ponny! :)Kram!

    Svar: Hej själva piuretten är inte det svåra, utan att hitta piruettgaloppen. Det är svårt och tar lång tid om man inte har en häst som har det i sig. Gäller att bygga upp galoppen på olika sätt. Med Chanel som är stor och dessutom lite lång har jobbet till en piurett varit lång. Mycket olika tempoväxlingar för att stärka galoppen, galoppfattningar från bakdelsvändningar och hörnpasseringar på liten fyrkant. Sen har jag också tränat mycket öppna och förvänd sluta (både raktspår, å på volt) för att verkligen få koll på utsidan och därifrån variera mellan korta språng och länga ut och korta igen. Lycka till😄
    Om Mig!

    2014-09-12 | 12:03:26
  • emelie säger:

    Vad fin hon är !

    2014-09-12 | 15:46:32
  • Monica säger:

    Den där hästen alltså, jag bara älskar henne! Din fina ridning gör ju inte saken sämre :)

    Svar:
    Om Mig!

    2014-09-12 | 16:34:21
  • Lizette säger:

    Jä--ar vad fin hon är! Och vad duktig du är som tagit henne ända hit, som 7-åring! Ni kommer att nå hela vägen!

    Svar: Gullig du tack 😀 ja snällare och mer fantastisk häst får man leta efter
    Om Mig!

    2014-09-12 | 20:49:15
    Bloggadress: http://lizettepadellaro.blogg.se
  • Helen säger:

    Oj oj oj vad snyggt! Jag har precis varit på VM i Caen o tittat på dressyr och nu fick jag en Flashback när jag tittade på Chanel o dej, jättebra gjort!

    Svar: Wow oj vilken jämförelse tack ❤️
    Om Mig!

    2014-09-13 | 08:10:11
  • Bella säger:

    Superfin häst och du rider jättebra. Det du skriver på din blogg är också mkt bra!

    2014-09-13 | 09:08:40
  • JennyM säger:

    Ni är helt fantastiska ihop! Så häftigt att du tagit fram två så fina hästar! Säker på att man kommer få se er alla 3 ute på dom stora banorna om något år eller två ;D

    Svar: Å tack fina Jenny 😀
    Om Mig!

    2014-09-13 | 23:04:49
    Bloggadress: http://jmdressyr.se
  • Therese säger:

    Kul och få se film, ni är jättefina tillsammans.
    Du rider jättefint

    Svar: 😀
    Om Mig!

    2014-09-15 | 22:47:02
    Bloggadress: http://theresekarlssson.blogg.se
  • Elin säger:

    åååh får fortfarande rysningar av filmen <3

    2014-09-18 | 07:51:14
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se
  • Carin säger:

    Åh så fint! Jag får gåshud Emma :) Du är så fantastiskt duktig, ska bli så kul att få sig där nere på Flyinge i veckan!

    Svar: Tack Carin!
    Om Mig!

    2014-09-28 | 09:17:27
    Bloggadress: http://carindanielsson.blogg.se
  • Jennie säger:

    Super fin Emma! Men det börjar låta som om du tänker sälja henne, rätta mig om jag har fel!?

    2014-10-10 | 19:23:09

Kommentera inlägget här: