Planeringen fram till Falsterbo

Kategori: Allmänt

Jag har ändrat planeringen lite inför Falsterbo. Det gäller att lägga upp planeringen på ett bra sätt för att hästarna ska vara som bäst i formen just då, men det är väldigt svårt att veta om man gör rätt eller fel.
Det visar sig😄
Men nu har jag iaf bestämt att åka till Strömsholm med Coco och rida en St.Georges. Jag tror att det kan vara bra för honom att tävla på en stor arena där det händer saker överallt. 
Fast jag kommer att vara suuper nervös över hur han kommer bete sig, men vill ha en sån utmaning innan Falsterbo, för där är det väldigt stort och det händer massor runtomkring hela tiden. 
Det är väldigt bra hästar med och jag tänker endast ta detta som en träning inför Falsterbo
 
Coco har varit väldigt laddad de sista tävlingarna, precis som jag vill men, jag vill kunna rida honom där också, den kombon har vi inte hittat ännu och det är ju bara träning på tävling som kan stärka det. 
 

Efter Strömsholm blir det meeting i Malung, dom har så fina och bra tävlingar med bra priser och trevligt folk!! Dit måste ni åka och tävla😄 finns klasser från LB till St.Georges 
Sen är det bara 11/2 vecka innan vi åker. 
 
Chanel ska tävla i antingen Segersta eller i Vansbro om 2 veckor, har inte riktigt bestämt ännu vilken av dom det blir, beror lite på hur det ser ut här hemma😄 i Segersta är det en MsvA och i Vansbro en St.Georges och vi skulle behöva träna på en till psg innan Falsterbo 

Chanel ska också till Malungs meeting i slutet på juni
 
Chanel förra året i Falsterbo 

Kommentarer

  • JennyM säger:

    Så himla häftigt! Extremt imponerande att du lyckats kvala in båda dina fina hästar Emma! Håller såklart alla tummar och tår för er alla 3! :)

    Svar: Tack va gullig du är Jenny!!
    Om Mig!

    2014-05-25 | 23:06:42
    Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här: