Chanel färdig kvalad till Falsterbo

Kategori: Allmänt

 
 
I dagens start i Esklistuna red vi ihop 67,4% och tog en andra plats och är färdig kvalade till Falsterbo!!
Chanel kändes fin och vi red ett godkänt program. Jag är nöjd med bedömningen och glad att domarna var ganska lika i sin bedömmning, mycket positiv kritik av alla domare som tyckte Chanel var " en pampig lydig häst med fina gångarter och en ryttare med god sits😀
Det fattades lite av den energin jag vill ha och vi missuppfattade varandra i ryggningen, där hon trodde att det bara skulle vara en halt och ryggade inte direkt! Vänster bytet efter höger piuretten bytte hon före mig, det blev rent men för tidigt. Trav programet bra och bytena på medelinjen satt bra, raka och luftiga. Piuretterna och serierna gick mycket bättre idag😀 galoppslutorna kan vi göra bättre.
Hem å träna ännu mer och finslipa alla detaljer.
 
Känns bra att vi kom iväg, i Torsdags kväll hade jag ont i huvudet och mådde illa så trodde att jag skulle bli sjuk, men kändes mycket bättre redan igår em så då bestämde jag för att åka och tur var väl det. 
 
 

 Fina Chanel lika nöjd som jag 
 
 
 
 Snygga PS kandaret nu med käkremmen på.
 
 Snygg täcke från Ps och snyggt (stort😉)  Schabrak från Mias som Norells sponsrat mig med.
Tack goa Ni!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Therese J säger:

    Grattis grattis :)

    2014-05-03 | 16:02:16
  • ingela rehn säger:

    Grattis!!! :D

    2014-05-03 | 19:25:04

Kommentera inlägget här: