Uppdatering

Kategori: Allmänt

Det har varit lite dålig uppdatering, dels för att jag jobbat en hel del och dels för att jag tappade lusten till att blogga när det finns så många experter runt omkring som tror sig veta allt fast att de inte har en j..la aning. Nog om det nu är det nya tag och det är väl bara att lära sig att det finns folk som bara vill klanka ner på andra för att de själva inte är duktiga. 
 
Idag har det varit strålande sol och ridbanan är ridbar, det är såååå otroligt skönt att slippa sitta å åka till ridhus, snacka om att man sparar tid. En riktig energispruta fick jag när jag fick rida mina fantastiskt fina hästar hemma på banan i solsken!!! Lycka och energi i hela kroppen!! Chanel kändes riktigt fin och stark i kroppen, Coco kändes fantastisk 😀 
Vi har tränat på att få mer energiska byten, utan att han spänner sig, det har varit svårt och tagit lite tid. Idag var bytena riktigt bra, han flög upp i luften fast i lugn och avspänd form. När det sitter går serierna också bra. Piurett arbetet går framåt och nu ska bara alla pusselbitar på plats. 
 
 
Fantastisk att kunna rida på banan igen!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: