Startlistor för söndag

Kategori: Allmänt

Startlistorna för söndagens start har redan kommit!😊 Coco ska få lufta benen i en MsvB:2 Eftersom jag vet hur han kan göra så har jag inga förhoppningar alls!
 
 
Förra året när vi åkte till Uppsala balla han ur helt på framridningen, han körde upp huvudet stack med mig, reste sig slog med frambenen och var allmänt oridbar, det slutade med att pappa fick leda oss tills det var dax för oss att komma in på banan. Väl inne på banan skötte han sig! I Högbo för 1 år sen var han så inne på banan, rädd för allt! Hoppade å for...Men i år borde han vara mer världs van när han gått bra i både Flyinge och Globen! Där hände det så mycket runt omkring så han blev helt tvärtom, lugn och fin nästan för lugn ha ha och litade helt på mig! 
Jag älskar min stjärna oavsett för jag vet att han kommer bli fantastisk framöver!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • JennyM säger:

    Är också helt övertygad om att du kommer ha en helt fantastisk (eller ja, två tillochmed ;)) häst i många år framöver! :)

    Svar: Tack Jenny :)
    Om Mig!

    2014-03-11 | 11:35:15
    Bloggadress: http://jmdressyr.se
  • Sandra säger:

    Grattis till en andra plats på dagens tävling! :-) Coco är så himla fin! Har tjuv kikat på er några gånger när du ridit på Sveden och man blir så himla inspirerad av att se när du rider!
    Sen funderar jag lite över vad det är för stigbyglar du rider med? :)

    Svar: Tack!Det är ett par stigbyglar från xtrem horse makeover, inköpta för ett par sedan så vet ej om de finns kvar :)
    Om Mig!

    2014-03-16 | 21:42:17
    Bloggadress: http://equusdressage.blogg.se

Kommentera inlägget här: