Segersta

Kategori: Allmänt

Sitter i lastbilen på väg hem från Segersta! Vi debuterade som sagt i MsvA och jag är väldigt nöjd med debuten! Vi red ihop 66,4% och hamnade 5:a i ett mycket tufft startfält! Chanel var brunstig så hon kändes inte på topp! Var lite seg för skänkeln(det är så hon blir när hon är brunstig)

Själva programmet är jag nöjd med vi satta alla byten + serierna wihoo!! Travprogrammet kändes skitdåligt, där kan vi såååå mycket mer:)

Jag är iaf super glad och nu ska allt bara finslipas och vi ska träna på att tävla så det sitter som en smäck till sommaren!! :)

Finns så mycket i den hästen som kommer komma fram om ett par år!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Wow, vilken debut Emma!!! Ni har så fint flyt och är fantastiskt duktiga och en stor inspirationskälla. Stort grattis till fina procent och en jättefin debut. Ni får det att se så lätt ut. Superskoj!!

    Svar: Å va du är go Anna, tack!! 😀
    Om Mig!

    2014-03-21 | 11:34:26
  • Petra Laini säger:

    Grattis vad duktiga ni var kul att se filmen efter ha sett resultaten på Equpe.

    Svar: Tack 😊
    Om Mig!

    2014-03-27 | 20:13:19

Kommentera inlägget här: