Hopp SM 2014

Kategori: Allmänt


Pågår i Falun på lugnet. Det är min klubb Falu Ryttarsällskap som anordnar SM i hoppning detta år. Det är fantastiska anläggningar på lugnet, stora ytor, fina banor och framförallt så välordnat av klubben och alla funktionärer. 
idag var det invigning och jag och Chanel fick vara med och visa upp lite dressyr. Vilken känsla att rida där (kanske dressyr SM kan gå på lugnet om 2-3år😉). Det kändes lite udda att komma inglidandes med frack, vita lindor å bling bling bland alla dessa hoppryttare å hästar. Ha ha tror dom tyckte samma😀
 
Men när Tin sjöng nationalsången gick det rysningar i kroppen och det kändes så häftigt att vara med!!
Chanel tog det så bra, inte rädd för något och bara gick in där bland alla hinder (sååååå höga, att jag blev rädd) hon är en klippa. Det enda som kändes mindre bra var att hon är brunstig, så hon var inte med mig till 100% som jag vill. Men men kul var det iaf!! 
 
Några bilder tagna av Ida Wallberg
 
Snyggt fångad bild i en piruett 
 
Härlig trav
 
Kolla in hinderna😉höga??😱
 
Ha ha ökad galopp 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Och vi fick rysningar när du kom in. Såå fina och duktiga. Magiskt!

    Svar: Tack snälla 😀
    Om Mig!

    2014-06-27 | 08:58:33
  • JennyM säger:

    Ni två är verkligen ett häftig ekipage Emma! Så himla fina!

    Svar: Åååå tack Jenny😄
    Om Mig!

    2014-06-28 | 01:13:55
    Bloggadress: http://jmdressyr.se
  • Anonym säger:

    Men varför snokremmen på? :o

    2014-07-07 | 22:39:26

Kommentera inlägget här: