Lite mer om helgen

Kategori: Allmänt

Negativa saker
Konstant regnande hela helgen. 
Blött, skitigt och kallt. 
Kunde inte sova pga regn, blåst och oska. 
 
Positiva 
Riktigt bra känsla inne på banan! 
Vågade rida Coco på både framridningen och på banan, han svarade rätt! Nu vet jag att jag vågar rida och att det är dax att faktiskt rida honom som jag gör hemma. 
Chanel fick till ett riktigt bra program i st.G dessutom för en domare som hade oss lågt sist vi red. 
Bra genrep inför Falsterbo 
 
Mina elever levererade sitt yttersta och var otroligt duktiga!
Thriller, våran uppfödning och Caroline tog hem 2 andra platser och en 3:e plats i alla MsvC starter grymt!!!
 
Fick ett meeting pris som 3:a i stora rundan 500:- som sätts in på tdb😄 det tackar jag för!!
 
Än en gång stor eloge till Malung och alla funktionärer
Vi längtar redan till nästa års meeting😊
 
 
Början av programmet med Chanel. Tänk när det ser ut så hela vägen😀
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: