En lastbil

Kategori: Bilder

Jag trodde väl aldrig att jag någonsin skulle få köra mina hästar i en lastbil!!
Men nu har jag satsat i att köpa en B-korts bil från EquiTrek!Min alldeles egen!

Känns som en mycket bra investering då jag kommer åka på tävlingar med mycket packning! Dessutom går det att sova 1 person i den, om man bäddar med tältsängar i hästdelen, då kan man få plats 2 till :) sen kan jag köra själv och behöver inte vara beroende av någon, känns så skönt!!

Chanel fick prov åka först igår och det gick jätte bra, lite konstigt att åka baklänges när hon är van att parera inbromsningar åt andra hållet, men det lär hon sig nog efter ett par gånger!

Dock ska ju inte allt flyta på, idag startar den inte, antagligen batteriet! Men blir bara så less att det aldrig kan flyta på någon gång, men det är väl så livet är!

Så här ser den ut iallafall

Kommentarer

  • Anna säger:

    Underbart med lastbil! Grattis, ser jättefin ut. Var finns närmaste återförsäljare?

    Svar: Tror StockholmJag köpte min från blocket begagnad!
    Om Mig!

    2014-01-14 | 07:42:23
  • Ida säger:

    Åå härligt Emma!!! Herregud, Pontus lär väl ha nått att göra medans du rider!!:) Du får väl placera honom under huven:) om de är en problemBil... Men hälsa inte till honom att de va ja som sa De!!:)

    2014-01-14 | 10:46:41

Kommentera inlägget här: