Äntligen dax för träning!!

Kategori: Allmänt

Imorgon blir det träning, som jag längtat!! Birgitta Kommer och jag har plats med alla 3! känns som jag verkligen behöver hjälp,stöttning och ledning mot framtiden nu! 
Imorgon tar jag med mig Chanel och Annikas häst Italiano! Båda har utvecklats enormt sen hon såg dom sist, men nu behöver vi råd så vi kan utvecklas mer och hur jag på bästa sätt ska utbilda dom vidare in i nästa fas och upp för svårare trappsteg!!
 
Coco blir med på söndag! Med honom vill jag checka av att vi gör på rätt sätt och få hjälp med hur vi ska jobba oss upp till nästa nivå! Eftersom han gått lugnare har han inte utvecklats lika mycket som Chanel men han har grunden och egentligen lättare för sig, men det svåra är att han ska vet hur han ska göra utan att spänna till!
  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: