Så fin idag

Kategori: Allmänt

Jag och Chanel åkte själva iväg till ridhuset idag och körde ett jogging pass! Hon var så mjuk å fin och fantastisk att rida. Lösgjord från första steget och kvick för skänkeln lätt och mjuk i halvhalterna. En känsla jag väntat länge på, är så lycklig i hela kroppen 😊
 
Coco fick också ett jogging pass och han kändes så mjuk och fin, dock var det sisådär med halvhalterna! Fick påminna honom om att det är jag som sitter där uppe och han ska lyssna på mina hjälper! Efter ett par övergångar och tempoväxlingar lyssnade han bättre på mig. Nu blir det tacos och fredagsmys 
 
Mmmm godis är ju bara så gott😊 

Kommentarer

  • Therese j säger:

    Va skönt, lycka till på söndag. Håller tummar
    och tår. :)

    Svar: Tack Therese
    Om Mig!

    2014-02-07 | 23:32:24
  • Helena & Emma säger:

    Hej.
    Behåll den känslan tills på söndag. Lycka till👍

    Svar: Tack snälla ni 😊
    Om Mig!

    2014-02-08 | 07:29:04

Kommentera inlägget här: