Duktiga elever

Kategori: Allmänt

Jag blir lika glad när det går bra för mina elever!! Idag gjorde Sara och glitter en bra ritt som gav 66% och en andra plats! Ni som följt mig vet att Sara kämpat som tusan med sin Glitter som inte varit lätt. En bestämd dam som gjort alla dumheter man kan göra och en super duktig Sara som kämpat och kämpat. Jag blir så varm i hjärtat och så stolt över Sara som utbildat denna häst så bra!! Och jag lovar er att Glitter dansar fram  på träningarna och är riktigt, riktigt fin. 
Linnea och hennes nya häst red hem en 3:e plats i MsvC på fina 67%. Linnea är en duktig och ambitiös tjej som Kommer att komma långt, go girl!! 
Caroline och vår uppfödning Thriller vann MsvC på 72,5% bara att säga grattis och så proffsigt!! Caroline rider så mjukt och lätt och detta är bara början på deras karriär på väg mot toppen!! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: