Tierp

Kategori: Allmänt

 
Ja till tävlingen då😊 
Coco var pigg till en början men skötte sig helt perfekt på framridningen! Han var så fin att rida känslan var precis vad jag ville! 
Inne på banan försvann hela kemin, efter att han trampat sig i andra trav ökningen slutade jag rida  och det fanns liksom ingen känsla och då blir det svårt att göra någonting bra! Coco har väldigt lätt för att trampa sig, hans bakhovar slår i fram och jag är så rädd att han ska slå upp sig och han är rädd för att slå i så när det händer slutar jag liksom rida. 
Detta var nog en av dom sämsta ritterna jag gjort och jag är lite sur å irriterad på mig själv! 
Red iaf ihop 64% och en 5:e plats
 
Med nya tag och massa pepp kanske jag kommer in i detta igen utan att grämja ner mig helt.
På fredag är det Högbo då måste mitt självförtroende vara på topp!
 
Stort TACK till Linda Andersson som tog fantastiska bilder
(kommer fler😊)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: