Tävlingen

Kategori: Allmänt

Ja äntligen kommer rapporten om tävlingen! 😀 Igår, långfredag, åkte jag iväg med båda hästarna till Högbo för att rida en MsvA:1!

Coco var först ut! Han kändes inte så värst bra på framridningen.Han tog inte mina halvhalter som jag ville och var allmänt lite okontaktbar! Väl inne på banan så skötte han sig väldigt bra, lite små grejer som kan bli bättre men jag var väldigt nöjd😀😀 68,5% i debuten och jag var väldigt glad över det! Det höll i sig hela vägen ända till näst sista häst som var Chanel, hon gjorde ett fint program och var underbar att rida! Orken höll inte hela vägen så lite missförstånd i ena piruetten och serierna gjorde att hon tog andra platsen på 67,7% !!

Jag är så glad och stolt över mina fina hästar!!! Nu ska vi jobba vidare mot nya mål!!

Glad Påsk Till Er!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis ! Bra jobbat! Varför var inte båda hästarna med på lördagen?

    2014-04-20 | 13:22:48
  • sara säger:

    grattis :)

    2014-04-20 | 16:01:26
    Bloggadress: http://saraochnikoline.blogg.se/
  • Ingela G säger:

    GRATTIS!!!!

    2014-04-20 | 23:47:00

Kommentera inlägget här: