Birgitta

Kategori: Allmänt

 På Lördag kommer äntligen Birgitta upp igen!!
Just nu behöver jag verkligen hjälp från henne för att komma ett trappsteg till! Hon är fantastisk på att förmedla känsla och har en enorm erfarenhet av så mycket olika hästar.
 
Det blir Coco som får följa med dit eftersom Chanel ska tävla på Söndag! Jag känner att det blir lite tufft för henne att träna dagen innan tävlingen, vill inte få henne trött och tycka att det blir jobbigt på tävling.
 Men jag hade behövt en lektion även med henne. Vi måste också komma över ett trappsteg och just nu är det många jobbiga saker som ska igenom och det är så svårt att veta om jag gör rätt el fel ibland.
 
Längtar till helgen!!
 
 
 
Tittade på lite gamla bilder. Lee sitter bredvid mig och vill självklart att bilden på henne och Kalle ska vara med. Så söta
Chanel när vi tävlade i Strömsholm i somras
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: