Vilken dag!!

Kategori: Allmänt

 
Italiano gjorde ett fin program i LA:3 dock red jag fel (ökade från fel bokstav) och sedan fick vi en miss i slutet av programmet och drog med oss en 3:a annars tryckte jag att det var helt ok. Han har så mycket, men än går det inte att plocka fram, men den dagen som han orkar samla sig på rätt sätt med energi och fram med nosen då jäklar. Det kommer några steg då och då och dom känns fantastiska!!
 
Coco hade mycket energi på framridningen, lite för mycket emellanåt, men det gick att hantera. Han kändes fin inne på banan också, lite små grejer och en felridning ( öka från fel bokstav ha ha :)) som drog ner men vi segrade med 68%. Det som kändes bra var att hans trav, den blir bättre och bättre. Mycket mera energi och samling som han orkar hålla ihop i skolorna och ökningarna. Han dansade fram emellanåt på framridningen, det är väl så det ska kännas? men det tar nog ett tag till innan det sitter inne på banan. Galoppen är bra,där gäller bara att finslipa och få lite mer styrka så vi kan satsa mer. Men det kändes som en bra genomkörare innan Flyinge!
 
Mina duktiga elever Emma och Emma fortsätter att leverera. Seger för båda två. Emma Ek i LA:1 på 70% och Emma G i LB:1 på 73%! Stoooolt 
 
så fina
 
 

Kommentarer

  • emma säger:

    min kung :)

    2013-09-14 | 19:26:01
    Bloggadress: http://emmatictac.blogg.se
  • JennyM säger:

    Stort grattis både till dina framgångar och dig som tränare.. Självklart till dina elever också :) Kul när träningen ger resultat :)

    Svar: Tack Jenny!!ja super kul, jag blir lika glad när det går bra för dom :)
    Om Mig!

    2013-09-14 | 22:52:40
    Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här: