Ibland är livet orättvist men...

Kategori: Allmänt

 
...ta vara på det varje dag. Ibland när man har skit dagar vill iaf jag bara gå å lägga mig och dra täcket över huvet. Men det brukar oftast gå över till nästa dag. Så se på dig själv, ditt liv och jämför dig inte med andra. Var glad för det du har och bli inte ledsen över det du inte kan få. 
Jag har inte alltid haft det bra, hade mitt X haft en kniv istället för strykjärnet, hade jag kanske varit död nu. Men jag klarade mig ur det, fast att det tog flera år. Nu har jag en underbar sambo och en fantastisk dotter. Dessutom 2 hästar som är mina bästa vänner. 
Fast ibland önskar jag mig mer, tänk om jag hade mycket pengar å kunde göra det som är min dröm.  Fast jag vet att det kommer aldrig att gå, så nu måste jag tänka på allt bra jag har just nu.
 
Lev ditt liv!!
 
 

Kommentarer

  • Sanna L säger:

    Du är fantastiskt på alla sätt oavsett vad <3

    2013-09-01 | 15:04:25
  • Martina D säger:

    Kram på dig Emma <3

    2013-09-01 | 15:11:28
  • Monica säger:

    Kram

    2013-09-01 | 15:43:21
  • Anonym säger:

    Förstår verkligen känslan!kram till dig💜

    2013-09-01 | 18:32:27

Kommentera inlägget här: