1 miljon!!

Kategori: Allmänt

 
Ja idag kändes Coco som 1 miljon att rida!! Från att ha varit lite dryg inte lyssnat och bara varit väldigt billig så är han nu jävligt dyr!! Ha ha 
 
Har jobbat mycket med att få till traven till en bra samlad trav med mycket luft och energi! Men det har varit svårt eftersom han är lite känslig och börjar hellre att studsa än att lyssna på mig. Men idag satt det! Kunde rida passage ökning passage ökning och därefter en riktigt härlig känsla i traven! Dessutom i en avspänd samlad form med nosen fram! Tjohoo va jag har längtat efter detta!!! 
 
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ja det är verkligen dessa pass man "lever" på!:)

    2013-09-04 | 16:30:31
    Bloggadress: http://sofiesdressyr.horseworld.se
  • Sara säger:

    Hej Emma! Jag är en nytillkommen läsare av din blogg och jag vill bara säga att vilka fantastiskt fina hästar du har och vilken duktig ryttare du är! Såg på presentationen att Coco har shivering är det något du kan märka i ridningen vid samling och så? Hälsn Sara

    Svar: Tack!!Jag märker ingenting av hans shivering i ridningen. När han har vilat flera dagar känns han lite stelare inget som syns bara jag som känner det där lilla.
    Om Mig!

    2013-09-04 | 21:13:01

Kommentera inlägget här: