Träning

Kategori: Allmänt

Idag fick Italiano följa med på träning för Birgitta. Coco har en lugnperiod efter flyinge och Chanel är precis igång igen därför red jag den fina vita på träningen. Han kändes super fin! Birgitta gillade honom jätte mycket. När han kommer fram å tar bettet med nosen framme och kommer på höger tygeln är han fantastisk att rida och vilka längningar han gör!! Det är som jag sagt till Annika att nästa år kommer han att glänsa totalt!
 
Nu har jag masserat och rycktat mina fina hästar underbart mysigt att pyssla i stallet på kvällarna. 
Dock svårt att få en bild när dom hela tiden vill kelas 
 

Kommentarer

  • maria Johansson säger:

    Hej Emma! Jag följer din blogg och tycker att du är fantastisk med dina fina hästar och gratulerar till dina fina resultat med båda och speciellt till din fina insats på flyinge. Evelina och jag är så nöjda och tacksamma för att just du tränar Emma Ek och våran fd prins Tic Tac( fast han är forfarande och kommer alltid vara våran prins ). Du är en super duktig ryttare och det känns såå bra att du kommer att finnas med och utveckla Emma o Tic Tac dom är ju så himla fina tilsammans och har redan gjort fina resultat. Det är också roligt och följa din blogg och se hur du utvecklas och utvecklar dina fina hästar. Lycka till Mvh Maria och Evelina i Trollhättan

    Svar: Tack så oerhört mycket!! TicTac är en super ponny för Emma. Så kul med en sån välriden ponny, där Emma kan lära sig rätt, för gör hon rätt gör han rätt och gör hon fel gör han fel fantastiskt, tror dom kommer gå långt :)
    Om Mig!

    2013-10-13 | 09:35:00
  • Maja säger:

    Hej! Jag tänkte fråga dig vem som designat din blogg? Hur mycket kostade det? Skulle också vilja designa min blogg och undrar därför.

    Svar: Tack!!:) Elin heter hon gå in på hennes blogg Ryttargladje.blogg.se
    Om Mig!

    2013-10-30 | 21:51:59

Kommentera inlägget här: