Utrustningen

Kategori: Allmänt

Har fått en del frågor om vad jag har för sadel! Därför tänkte jag att jag skriver ett inlägg om vad jag använder för utrustning! 
 
Sadel
En childeric 
Tycker dessa sadlar är grymt sköna!man sitter bra i dom och det är ett bra stöd för benen!
 
Träns/kandar
Nu har jag fått ett nytt favorit kandar från PS!det är snygg design, ekologiskt läder och anatomiskt bra för hästen!Nackstycket fördelar trycket och ger öronfrihet för hästen. Andra träns som jag använder är gold medal från hööks (hemma träns) primera träns och ett kandar med lackad nosgrimma till tävling!
 
Chanel gillar sitt nya kandar! Jag märkte skillnad redan första gången!Happy horse
 
Benskydd/lindor
Jag lindar alltid benen runt om och har boots fram när jag tränar hästarna! Blir det en skogstur får dom skydd runt om samt boots fram.
Använder paddar och för det mesta fleeclindor! 
Eskardron tycker jag är bra och är väldigt hållbara lindor!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: