Torsdagen

Kategori: Allmänt

Idag började vi dagen med hotellfrukost! Mums så mycket och så gott! Vidare till stallet och fodra Coco! Sen hade vi en lugn stund och hann med en fika innan det var dax att göra Coco iordning för ridning inne på stora arenan!
 
Vi skrittade fram på lilla framridningen bland 15-20 andra. Det var otroligt trångt men Coco förvåna mig igen genom att vara super lugn! Väl inne på arenan skötte han sig helt exemplariskt så lugn och ridbar trots att det var rörigt och trångt! Jag är super nöjd redan och imorgon ska vi försöka att bara komma runt banan och ha roligt!!
In på arenan
 
Efter denna utmaning var det dax för nästa, veterinärbesikting och även där förvåna han mig super snäll, dock lite svårt att så still men bland 20 andra sprang han lugnt bredvid lilla mig!!
 
Nu är vi helt slut efter ännu en händelserik dag!
Han bara älskar att bli kliad min svarta älskling 
Mys 

Kommentarer

  • JennyM säger:

    Grattis till fantastiskt fina poäng! Det verkar som han skötte sig minst lika bra idag också!? Ni är verkligen så grymma rent ut sagt! :-)

    Svar: Å tack Jenny ja han var så lugn och avslappnad super nöjd! Sen fanns det mycket som kunde vara bättre men mest nöjd över hur lugn och ridbar han var
    Om Mig!

    2013-11-29 | 12:46:54
    Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här: