Helgen!!

Kategori: Allmänt

Händelserik lördag var det igår!!träning på morgonen och clinic på em! 
Jag är nöjd med att jag klarade av att prata inför folk(eftersom jag är en försynt och blyg tjej)men jag växte med det och tyckte det var riktigt roligt!!mycket nyttigt för mig så jag lär mig att ta för mig lite mer!!
 
Idag var det Chanels tur att åka till Storvik för träning!!hon var super fin i galoppen och vi tränade slutor fram till medelinj, rida rakt fram (lättare än det låter :)) och byta galopp! Hon gjorde sitt allt och samlade sig riktigt fint! Efter det blev hon helt slut!kändes som hon fick mjölksyra! Vi skulle rida öppna förv.sluta på medelinj i trav men det gick inte hon blev som en orm!!men den träningen ska vi forts med hemma riktigt nyttig i både skritt trav å galopp! 
 
Jag är iaf jätte nöjd med träning för hennes galopp har förbättrats och hon kändes super fin första 20. Ser fram emot att träna detta hemma nu till nästa gång Birgitta kommer!
 
Chanel före träningen i sitt nya Jan Brink täcke så mysigt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att clinicen gick bra. Jag skulle vilja veta om du tränar eller gör stretchövningar för att ha en så god sits som möjligt?

    Svar: Jag stretchar ibland borde göra det oftare då jag har stela höfter. Träna något annat hinner jag tyvärr inte med just nu! Tränade mycket på gym förut men nu har jag inte en minut över!
    Om Mig!

    2013-11-03 | 23:05:54
  • Cissi säger:

    Tyckte du gjorde en jättebra clinic. Inspirerande! :)

    Svar: Tack Cissi:)
    Om Mig!

    2013-11-03 | 23:22:10

Kommentera inlägget här: