3:e plats i Globen!!

Kategori: Allmänt

Vilken fantastisk häst!jag är så stolt och glad över våran prestation! Att bli 3:a i Globen är stort och den känslan är oslagbar! Att få uppleva detta med Coco går inte att beskriva! Den lilla svarta fula stackars hästen har blivit en stor fin underbar individ!!att få ha utbildad denna känsliga herre från grunden känns ännu mer fantastiskt!!
 
 
 
Ska ta allt från början! Coco kändes lite trött efter alla intryck under dessa dagar! Jag var super nervös, eftersom jag visste att det var så många som åkte ner för att kolla på mig!lite prestationsångest om jag ska erkänna :)
 
Jag hade som mål att bara rida in, ha honom avslappnad och rida lugnt! Och exakt så blev det, det saknades lite energi men jag ville inte trycka på mer! Jag ville att Coco skulle få förtroende inne på arenan inför framtiden! Min egna ridning kunde också ha varit bättre, men va skjutton nu är jag en erfarenhet rikare och det är dessa uppdrag som gör att man utvecklas! 
 
Ett stort TACK till alla som ställt upp Elin, underbara hästskötare, mamma och pappa som allltid finns där!!
Norells hästsport som sponsrar mig och hästarna med kläder!
Psofsweden som sponsrade Coco med ett snyggt träns och pannband! 
 
Bilder kommer senare! Måste hem och landa efter denna vecka full av nya intryck, stress, känslor och inspiration 
 

Kommentarer

  • elin f säger:

    Fy sjutton vad duktig du är!!! Så starkt av dig att hålla undan nervositeten o pressen under ritten! Du är grym :)
    Kramar!!

    Svar: Tack vännen!
    Om Mig!

    2013-11-30 | 12:03:36
  • Sanna säger:

    Jag ryser <3 så jävla glad över dig och Coco! Ringer snart :)

    2013-11-30 | 12:16:57
  • Monica säger:

    Hur många starter var det?

    2013-11-30 | 17:29:24
  • Helena & Emma säger:

    Ett stort grattis till er. Fantastiskt bra ridet!!!!!

    Kram
    Helena, Emma, Daisy

    2013-11-30 | 19:53:26
  • Julia säger:

    Stort stort grattis!!!

    2013-12-01 | 02:06:55
    Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se
  • ingela säger:

    du lotsade din vackra häst galant runt banan.
    stort grattis till dig :D!!!

    Svar: Tack Ingela
    Om Mig!

    2013-12-01 | 21:11:39

Kommentera inlägget här: