83,3%!!!

Kategori: Tävling

Vi vann 6-års programmet i Uppsala på helt otroliga 83,3%! och en 9:a på galoppen!!!
 
Det hela började med att Coco var helt galen på framridningen, det var små flugor som irriterade honom så han reste sig och for iväg med mig, hade ingen kontroll alls!!
Till slut fick pappa ta honom i linan och vi fick gå runt, gick inte att rida. Sen var det bara in på banan och försöka göra sitt bästa :) Där inne kopplade han av och gick så fint. Jag var så uppjagad av hans bus så jag fick "hjärnsläpp", och visste inte vart jag skulle emellan åt. Ha ha men red fel bara en gång. Men jag är så nöjd, han har sån kapacitet och gång min fina Coco!
 
Måste berömma Uppsala dressyrsällskap, så fin anläggning och underbara funktionärer som var trevliga och glada!! Tack för en fin tävling!
 
 
 


Kommentarer

  • Elin säger:

    Så kul! Härligt att han kan prestera efter en sådan framridning. :)

    Svar: :)
    Om Mig!

    2013-05-12 | 23:00:38
    Bloggadress: http://Ryttargladje.blogg.se
  • Emma säger:

    Helt klart dagens bästa ekipage! Superbra ridet och fantastisk häst! :)

    /Prisutdelaren i Uppsala

    Svar: Å Tack Snälla! :) Ni hade riktigt bra tävlingar också med trevlig personal.
    Om Mig!

    2013-05-22 | 10:22:09
    Bloggadress: http://emmasdressyr.wordpress.com
  • ingela säger:

    wow!!! vilka procent! efter den framridningen...Grattis :D

    Svar: Tack snälla :) Inte lätt att tass med den hästen alla gånger
    Om Mig!

    2015-06-07 | 16:14:00

Kommentera inlägget här: