Vika!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en lång arbetsdag igen. Började 06.15 på posten och åkte direkt därifrån till Sveden och red en häst och vidare därifrån till vika för att ha lektioner. Red en jätte fin spansk häst som jag verkligen gillar. Han rör sig väldigt bra och det känns att det finns ännu mer att plocka fram, så himla kul!
 
I Vika blev det en riktigt bra kväll med fina hästar och duktiga ryttare. Blir så glad när jag ser att det går framåt för mina elever och dom kan fortsätta utvecklas.
 
När jag kom hem hade Lee 40 graders feber. Meningen var att hon skulle sova hos mamma, men dom fick köra hem henne sent igår kväll för hon var så dålig, lilla skruttan. Idag blir det en vab dag, inte så kul när mitt hjärta fyller 3 År! Hon har varit sjuk både på sin 1 års dag och sin 2 års dag. Men man kan inte göra så mycket år det, bara att försöka göra det bästa av situationen och tacka vet jag ipren.
 
 
 
 
 
Elin och Molle som rider skänkelvikning, riktigt bra för att vara första gången :)
Molle är 4 år och har utvecklas enormt! Jag har varit med ända från början när Elin började med inridningen så det är jätte kul att se hur dom utvecklas.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Han är fantastisk att jobba med tycker jag, tack för alla bra träningar! :)

    Svar: Tack själv :)
    Om Mig!

    2013-03-26 | 17:48:48
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här: