Funderar lite.....

Kategori:

Vad skulle jag göra om jag var rik, eller om jag vann pengar!

Det första jag skulle göra är så klart att bygga ett ridhus och stall intill ridhuset.  Med stor fina boxar, där hästarna kan kika ut, duschspilta, solarium och en gigantisk sadelkammare, som är väl fylld med massa schabrak, träns täcken och sadlar och lindor i alla färger ha ha :)

De andra jag skulle göra är betäcka Chanel, fast ett annat sto får bära fölet. Vill ju helst inte ha henne som avelssto när hon är så underbar att rida och tävla, men samtidigt vill jag ha ett föl från henne. Har varit lite emot detta, men nu när jag själv har ett fint sto, som jag samtidigt vill tävla så vore detta ett perfekt sett, om man har de möjligheterna.

Sen skulle jag sluta jobba på posten och börja jobba med att rida hästar och hålla lektioner hela dagarna och kvällarna.

Och tillsist åka iväg och köpa lite mer fina hästar....

Pappa skulle aldrig mer behöva jobba, endast vara tränare till mig :) och han skulle få åka på jaktresa som han alltid önskat sig.

Mamma hon skulle få leva lite lyx. Nya kläder, massage och spa 1gång/veckan och en kock som lagade go mat varje dag!!

 

Vilken fantasi!

 

Riktigt snygga boxfronter

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: