Falsterbo eller inte Falsterbo

Kategori:

Jag har besluts ångest om jag ska anmäla till Falsterbo eller inte. Man betalar in en anmälningsavg för att få ett deltagarbevis. Deltagarbeviset måste man ha med sig på de tävlingar man vill göra sina kval.
För att få kvala in för en  6- åring krävs det att man rider på 65% Msv B 2 gånger, eller 72% i FEI 6-års program 2 gånger!
 
Jag vet inte om jag ska betala in en avgift på 1350:- när jag inte vet om jag har råd att ens åka ner dit. Och nästa besluts ångest är vilken av hästarna i sånna fall??Och sen vill jag ju känna att jag inte åker ner och gör bort mig helt, det är ju riktigt bra hästar med där nere. Men ändå vore det en fantastisk känsla att få vara med å rida där :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Oj, förstår att det inte är ett lätt beslut. Men båda dina hästar är ju otroligt fina, så inte skulle du göra bort dig om du skulle åka iaf :)

    2013-03-27 | 09:09:19
  • Åsa säger:

    Tycker att du har jättefina hästar, det är klart du ska prova Emma!!!

    Svar: Tack Åsa! :)
    Om Mig!

    2013-03-28 | 17:04:28

Kommentera inlägget här: