Tillbaks På Ruta 1 igen

Kategori:

 
 
Ja förra veckan var Chanel så fin hon bytte stort luftigt och tom fick vi till byten i vart 3:e! Men denna vecka har allt bara gått helt fel, vi klarar inte av att göra ett byte. Tillbaka på ruta ett igen så här lagom till Falsterbo känns kanon! Men bara att bita ihop!
 
Coco han vilade 4 dagar förra veckan och jag vet att han brukar vara dryg att sätta igång igen, och mycket riktigt de första gånger vara bara dryg och ville allt annat än vad jag ville. Men igår vara han bara sååå fin!!! Den traven som han fick har jag aldrig känt förut, så lätt luftig och energisk.  I galoppen tränade vi lite piurett galopp som han har mycket lätt för. Får han hålla ihop och vi tränar och rider på rätt sätt så blir det en stor stjärna. Nu vill jag ha proffs hjälp med träningen på båda hästarna. 
 
Har fått tid att träna för Birgitta Kellin mån och tis nästa vecka ska bli spännande å se vad hon har att säga. Sen har jag planerat att åka ner till Cilla Kristofferson i Skåne i Aug/Sep under ett par dagar. Ska bli riktigt kul eftersom hon ska vara riktigt bra!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Martina D säger:

    Var ska du träna för Birgitta? Hade varit kul att se :)

    2013-06-27 | 21:37:49

Kommentera inlägget här: