Jobbig period

Kategori:

 
 
 
Jag har som sagt en jobbig period just nu som jag hoppas går över snart. Jag jobbar verkligen så hårt för att få allt att gå ihop och ibland när jag inte få det stödet som jag behöver blir det lite jobbigt och svårt. Jag är en snäll person som vill ge så mycket av mig själv till andra, men ibland räcker jag inte till då blir jag ledsen och tar på mig allt. Det är som en sten som ligger på mig.
 
Jag har kämpat så hårt för att komma dit jag är idag. Jag älskar verkligen att rida och ha lektioner det vill jag jobba med och utvecklas framåt. Nu är jag så nära ett av mina delmål, och vill så mycket, jag måste bara orka lite till och det gör jag med stödet från mina bästa. Dom som känner mig mest vet att mitt liv inte varit enkelt jämnt, men jag har varit stark och nu är jag jätte stark i mig själv. Det gäller bara att kämpa lite till och tro på det jag gör!!
 
Kram
 

skratta och var glada!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du är så stark och duktig med allt! Men lär dig inte (igen) den hårda vägen av att "bita ihop" utan säg ifrån, andra kan också anpassa sig efter dig istället för att du fixar med allt jämt. Kram längtar tills imon! :)

    Svar: Tack Vännen
    Om Mig!

    2013-06-10 | 15:46:37

Kommentera inlägget här: