Lite Tankar

Kategori:

 
 
Nu har jag kommit hem och börjar landa i verkligheten igen. Det är en fantastisk känsla att få rida i Falsterbo, så roligt och stort!! Fast att själva ritten inte var den bästa är jag nöjd och glad ändå.
Att komma dit till den atmosfären är som att leva i en liten bubbla under några dagar.
Första dagen när jag red kändes allt bara skit, jag ville åka hem och tänkte vad sjutton gör vi här, men efter hjälpen från Birgitta på Tisdag kväll, kände jag mig inspirerad och glad.
 
Chanel kändes jätte fin på framridningen, väl inne på banan tappade vi det mesta av det vi hade där. Men vi kunde rida igenom programet med 2 stora missar och några mindre fick även till några riktigt bra saker. Med nästan 64% är jag så nöjd ändå och jag vet att procenten kunde ha varit sååå mycket bättre. Nu ska vi träna på och målet är 7- års i Falsterbo nästa år, då är vi lite mer rutinerade och förbereda på hur det är att rida på en sådan stor arena.
 
 
Inridningen inför en fullsatt arena i Falsterbo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: